فروش ایفون 5 در چین در سه روز به 2 میلیون رسید
<-PostCategory-> // 14:17 - دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,

فروش ایفون 5 در چین در سه روز به 2 میلیون رسید

 در نخستین آخر هفته فروش آیفون 5 در چین، مشتریان 2 میلیون عدد از این محصول را خریداری کرده اند و با اینکه پیش تر چنین آماری از طرف اپل اعلام نشده بود، ولی تیم کوک آن را بهترین فروش آخر هفته در چین و یک رکورد جدید خوانده است. البته امسال خبری از صف های طولانی خریداران در مقابل اپل استور ها و پرتاب تخم مرغ نبود زیرا اپل با راه اندازی سیستم رزرو آنلاین، برای هر مشتری روز مشخصی را برای مراجعه و دریافت محصولش تعیین می کند تا از ازدحام جلوگیری شود. 

با وجود این فروش خوب، مؤسسات تحلیلی همچنان در حال بازبینی انتظارات پیرامون سهام اپل هستند. مؤسسه Citi هدف نزدیک سهام اپل را 575 دلار تخمین زده و آن را دیگر یک موقعیت خرید خوب نمی داند. با این حال مورگن استنلی همچنان معتقد است فروش آیفون در فصل جاری می تواند به بیش از 50 میلیون عدد هم برسد اما پیتر میسک از مؤسسه جفریز پیش بینی کرده که فقط (!) 48 میلیون آیفون در این بازه فروش برود. 

نگرانی ها از بابت کاهش سفارش های اپل به تولید کنندگان قطعه، "خوب" بودن و نه "عالی" بودن فروش آیفون 5، حرکت رو به جلوی سامسونگ در بازار جهانی تلفن هوشمند، و به چالش کشیده شدن سهم آیپد اصلی توسط آیپد مینی که بر روی حاشیه سود (و در نتیجه سود خالص) تأثیر خواهد گذاشت از جمله عوامل نگران کننده برای سرمایه گذاران هستند. آیا با این اوضاع فردا سهام اپل به زیر 500 دلار سقوط خواهد کرد یا دوباره بالا می رود؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->